Lördag 16 oktober - VÅTT

Varför blir folk så förvånade när det kommer snö??
Lite bilder från igår.

Syskon-date.
Men så stjäl syrran hela showen genom att
göra allt roligt, alltid (!!!), med Ville.
Jag får nöja mig med att vara fotograf
*ler*



Syrran var en sväng via banken och plockade ut 23 000 kronor i kontanter (hon skulle köpa bil (den är röd)).
På väg mot stan började det knorra i våra magar.

Jag:
Ska vi ta en fika innan vi går in till stan och börjar vansinnes-shoppa??

Syster:
Jaa, det låter väl som en bra idé.. men.. kan du betala då??

Jag:
Joo, men vaddå då, du tog ju ut massa pengar just..

Syster:
Mmm, men jag känner mig lite.... (lååång tystnad)... fattig liksom.




Sötast i sandlådan!



Detta är Villes "bil".
Han envisas i alla fall att kalla det för det. Och han bjuder gärna in folk, att åka med i hans "bil".
Han inser bara inte att, mamma på 70kg och Henke närmare 90 kg kanske inte BORDE sitta i den där "bilen".. men han blir lika sur varje gång man inte vill.

Här har han lurat in syster (bland tusentals andra leksaker, mjukisdjur och låtsaskompisar (OBS. Det är hans klädgarderob för den som inte såg))...



MIN VÄSKA!!
Idag kom jag på att jag har/har haft (för jag använder den nu) en väldigt bra och praktisk väska, hängandes att samla damm, i min walk-in closet!

Jag fick den för ett tag sen av Kyllikki som är min "chef" på båten. Det är en sån vanlig reklam-väska, men det var gulligt att hon tänkte på mig när hon såg den. 

Jag var lite skeptisk till den i början, men IDAG, av alla dagar beslutade jag mig för att ge den en chans!
Och den är helt fantastisk!

Man får plats med ALLT i den.

T.ex:
- Plånbok
- Mobil
- Vantar (modell större)
- Extra blöj-a-or
- Badkläder (när man ska till badhuset)
- Eight hour cream
- Två handdukar (se ovanstående parentes)
- Nycklar
- Bilnycklar
- Shampo
- Papper
- Duschgel, deo, dagcreme...

Ändå är den inte så stor!

I JUST LOVE IT.





Over And Out





Kommentarer
Postat av: Atti

Den är ju SNYGG dessutom!

2010-10-17 @ 07:25:03

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0