Fredag 8 oktober - Jobbigt här.

Har suttit i bastun.
Han var där, han sa hej.
Jag måste vara helt otroligt dålig på att visa känslor!!

För där satt han - precis mittemot mig - mannen i mitt nästa liv.
Jag lovar, får jag honom inte i detta livet, tar jag honom i mitt nästa (för jag tror så). Han satt där och eventuellt sökte min blick, som var någon helt annanstans. Jag viste det, men struntade i det.
Idag var jobbig.
Och han for iväg..

Jag tänker mycket på Anka nu.
Hur har hon det? Vad gör hon??
Idag skulle hon fyllt 26 år.
Vilken födelsedag hon hade fått..
Hon kan omöjligt vara en askhög i en urna i marken.
Jag tror absolut att hon har det bra där hon är nu. Full av liv.
Fast jag och många med mig,  saknar henne enormt!!

Det känns som min pina borde vara över nu. Det räcker!!
Nu har hon vart borta snart ett år, nu vet jag hur det känns att sakna... men hon kommer inte tillbaka.
Hur är det möjligt att en människa, fylld med så mycket liv, bara faller och dör???
Det är omöjligt för mig att förstå.



God natt allihop.
Hoppas att imorgon blir bra.



Over And Out





Kommentarer
Postat av: Lina

det är jobbigt och sjukt svårt att förstå att hon inte är här hos oss!! Annika är fruktansvärt saknad! <3



många kramar Lina

2010-10-08 @ 08:41:48
Postat av: Jag

Kramar tillbaka!!!

2010-10-08 @ 18:24:48

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0