Update

GLAAAAD
Före Ville somnade var vi till tågstationen och köpte biljetter till Stockholm. Vi åker på tisdag nästa vecka.
Min mamma ville följa med, men hon sa att vi får vara precis hur vi vill med våra vänner så gör hon stan eller nått.


Jag såå älskar min mamma!!



Det känns skönt att hon kommer med också på ett sätt.
Eftersom det blir typ första gången Ville åker tåg OCH bor på hotell så känns det skönt att ha någon med sig. Och vem är inte bättre än mamma??
Nog har Ville åkt tåg tidigare när vi varit i Helsingfors, men då var det bara korta resor och han satt i vagnen hela tiden.
Det ska bli så spännande och se när han tappar humöret *skratt*

Jag pratade just med Ehlin.
Det ska bli helt fantastiskt att träffa henne och barnEN. Hon fick sitt andra i September och den har vi inte träffat än.
Hon är nog en stålmorsa hon med tanke på att hennes första fylde ETT i JUNI!!
You go girl!!

Jag ser jättemycket fram mot den här resan!!!




Over And Out





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0