Update

Vilken blåsig sommar vi har!
Det har nog blåsit storm idag tror jag.
Mickan och jag var ute och gick med våra två åbäken (som vi kallade barnen idag).

- Youshi var allmänt grinig och tjöt för ingenting

- Ville var... ja, Ville, två år och fem månader

Och när barn är såhär, tycker jag, att med all rätt får de bli kallade åbäken.
HAHA!

Youshi, som fortfarande är van att sova två gånger på dagen, lät bli att sova på förmiddagen idag (varav humöret, gissar jag på) för första gången (tror jag). Så när vi möttes han knappt Mickan få ner ryggstödet på Youshis vagn, så deckade hon snällt!!
Ville däremot, kämpade in i det sista (en och en halv timme) tills han också gav upp en stund. Då jag kom på att lyda Mamma Hassels råd:

"Gå så de får solen i ögonen,
då har de inget annat val än blunda!
"

Det blåste nästan orkanvindar där vi gick. Och ibland kändes det som man inte fick luft, men trevligt var det!
Tack för en fin dag!!


SÖT-Youshi                                  
  


Mor och Dotter



Jaa ja, jag försökte ändå få bild på dem alla, och
jag lyckades väl ganska bra, eller??




Syster och Ville



Syster kom förbi (som sagt) och vi var hungriga som fååå som vanligt och for till Wallermans för att avnjuta en middag, då vi båda glömt av att äta idag.
Det är konstigt att man alltid ser till att grabb får mat, en annan är inte så viktigt.. hmm...
Jag klarar mig alltid.
Den som försöker förinta mig, får nog problem på köpet.


Vi träffade Palm och Marie på hemvägen och pratade lite med dem.
FIKA I HELGEN!!!!
Yeeeeaaah.


Puss å kram till alla idag för jag är så glad!!



Over And Out





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0