Söndag 7 november - Vem kan??

Sunday!
Det har varit skönt att bara vara idag. 
Solen har skinit tills den försvann där vid fyrasnåret. 

Henke var över på morgonkaffe vid tio. Vi diskuterade massor fast kom inte fram till så mycket, och sen for jag iväg till Palm och Marie i väntan på att Ville skulle komma hem från sin far.
Egentligen skulle jag till Palm och Marie på en fika, men som vanligt går käften på mig (och oss) så tiden bara rusar iväg.
Plötsligt var klockan halv fem och det började diskuteras mat (och som vanligt när jag är ensam hemma så äter jag inte...).

Palm stälde sig och stekte hamburgare och eftersom det var brist på bröd så fick vi göra en dubbel!


DÄ VA INGEN DÖÖÖLIG BÖRJARE!


Di söta tu!




Jag upptäckte en viss temperaturskillnad.
På norrmalm var det 0 gradigt och i Hentorp var det -2 grader.
HAHA


Och nu är grabb hemma igen.
Jag har saknat honom, men det har varit skönt med egentid.


'Til next time..



Over And Out






Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0