Söndag 14 november - Snön töar bort..

Idag har vi lekt med Fredrik.
Ville har varit helt upptagen av ALLT Fredrik gjorde idag, han blev som besatt. Han har varit helt hyper och bara älskat att Fredrik varit här!
Kan det bero på att han inte är så ofta??? Eller att F är bra med barn??
Hmm... 

Jag kom på en egen liten teori, utan att veta om det själv, eller så blev jag hintad.
Jag tror (för varje gång det kommer något folk hit, blir Ville helt till sig) att han älskar besök. Vem gör inte det (???), tänker ni.
Men faktum är att vi sällan får besök hit. Det är alltid/för det mesta vi som besöker andra.

Vilket betyder att:

1. Ville måste ständigt klä på sig och fara någonstans

2.
Han får alltid leka med andras leksaker (vilket han säkert inte har något emot)

3.
Han får inte visa sina leksaker för någon


Jag kom att tänka på det här idag och började plötsligt tycka synd om min son... för han var så lycklig när Fredrik var här.

Jag tror ioförsig inte att han bryr sig så mycket, det var bara en tanke jag fick..
Kan jag ha fel??


Han ville inte ens morna sig hos mig idag efter
sin middagslur.




Love You Guys <3


Kan säga det tusen gånger till..

Jag älskar Fredrik också, och det kommer jag alltid att göra. Han är en hel-ylle-kArl för mig och även om vi inte ses så vet jag någonstans att han alltid är där.




Over And Out





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0