Que`st que ce

Jaha.
Ville sov nästan tre timmar på dagen idag. Det har han inte gjort sen han var... typ tre månader!
Den här veckan hos pappa måste varit hård
*ler*
Och när han vaknade var han inte alls den där spralliga, glada, fjantminister som han brukar vara. Det tog honom TVÅ TIMMAR att vakna "till liv".

Stina och Rebecka har varit här idag.
Och inte ens det gjorde grabben piggare.

What is going on!!??

Jag började ju bli orolig.
Så jag satte febertermometern i örat på han och insåg fakta; FEBER...
*pusta*
Och vi som tänkte gå till badhuset imorgon...

Får se hur det blir då!


Det var fint med besök igen.
Vi lagade mat och fikade och pratade om nästan allt, ja, jag tror vi fick med det mesta, medan våra fantastiska barn lekte.



Over And Out




Kommentarer
Postat av: Stina

Ja tack snälla för idag, är jättekul att umgås med dig och Ville!

Kram från mig och Beckasin

2010-11-24 @ 21:29:13

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0