Onsdag 24 november - Snart är det jul!!!

Det var kul att komma hem igår!
Men jag blev lite sur på gubben på SJ.
För, igår var första gången som jag INTE fick åka med det tidigare tåget till Skövde.
Även om jag spelade sötast i världen och allt höll på att rasa runtom mig..

- Det är avgången man bokat som gäller.

sa han på sin breda göteborgsdialekt.

Ush, USH - USH!!

Så kanske det är!
Och jag visade inte honom, hur sur jag blev. Stod bara där och tittade sorgset på tåget.
Jag tror att jag lyckades ge honom dåligt samvete. Fast det får han ha då!!

Jag kom hem helt smärtfritt igår.
Tåget var typ tre minuter sent.


Are you impressed
I am impressed!!




När jag kom hem såg jag det här:

Enjoy!










Jag känner EN som ska till pulkabacken idag iallafall!!




Over And Out




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0