Onsdag 17 november - och igen då!

Alltid ska man missa något!
Igår när jag satt på bussen, höll jag nästan på att somna.
Det är skönt att sova på bussen, men man har ju lite bekymmer med nacken efteråt och eventuellt lite dreggel på kinden..

Jag vaknade med ett ryck när jag kom på att jag GLÖMT (något igen) min sminkväska hemma!
Oh My God.. ALLT är ju i den:

- Smink

- Cremer

- HÅRVAX!!!

Hur fan ska jag klara mig?
Och med min nuvarande ekonomi har jag inte råd att handla.. stackars mig!
Jag var tvungen att prioritera, och jag valde att lägga pengar på vax.
Det är viktigare än smink.

Så idag är jag nästan helt au naturelle och jag har bara råkat ut för EN kommentar.. av vår vaktman.

"Vad du ser trött ut,
vad har du gjort??
"

- FÖR H-VETE, JAG HAR INGET SMINK PÅ MIG. 

Fast jag tror att jag stör mig mer än andra..
 


Och så missade jag en säkerhetsövning imorse..
OCH
göra kallskänkslistan igår.
Såå typiskt mig.

Alltid är det något..


But it's nice to be back!




Over And Out








Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0