Måndag 8 november - Lirar

Trotsåldern från helvetet.
Jag var helt nöjd när jag vaknade imorse. Klockan var 08.12 och jag var utsövd.
Tänkte att jag skulle ta mitt pick och pack och gå till Kyrkis med Ville eftersom han inte vart på dagis på jättelänge och säkert saknar att träffa andra barn. Det skulle hålla på från 09.30-11.30. 

Och så gick det:

Åt fruktost (hälften i knät)

Byta från pyjamas till dagkläder

And off we go (kl 09.22)!

- SÄÄKERT!

Alltid ska det vara något, och såklart sätter Ville iväg åt ett helt annat håll än kyrkan, nämligen mot lekplatsen. Jag försöker snällt säga att vi ska åt andra hållet för vi ska till DAAAAGIS, men ungen springer ju fortare än han där som tagit världsrekord massa gånger på hundra meter och andra springgrenar (minns inte namnet nu, kommer kanske på det sen) och hör inte ett skit av vad jag försöker förklara..
Eller så är det bara jag som springer ganska långsamt i mina stövlar... hmm..

Vi kom fram i alla fall och träffade massa mammor och barn och lekte med massa saker som vi inte har hemma.
Det var roligt.


Ikväll har Ville vart så oerhört krävande så jag orkar inte skriva mer
- tur för han, er och mig!!




Imorgon ska vi till Stockholm.
Får se om grabb visar sitt nice eller ugly ME..
*pust*

Nu går jag och äter något.



Over And Out




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0