Måndag 29 november - Triggerpunkter

Dissande av blogg i helgen - Svar Positivt!
Jaa, den här bloggerskan upphör aldrig att förvåna mig, men jag har inte ORKAT skriva ett ord, utöver det jag antecknat på lektionerna i helgen - Vilket blev endel, ja.

Jag har varit på kurs i Linköping.
Egentligen kunde jag redan det mesta som vi gick igenom i helgen, men det var nyttigt med lite repetition. Och nu fick jag papper på att jag kan triggerpunkter.

YEEEAAAH



Jag har i alla fall sett en väldigt massa snö!
Det tror jag de flesta gjort, men OJ DÅÅ vad det orkade snöa hela vägen hem. Det var väl uppehåll i Jönköping en sväng..

Och Ville är dålig än.
Han åkte ju på en ögoninflammation i onsdags.. (I helgen har han varit hos farmor och farfar och kurerat sig lite).
Jag hoppades på imorse att han skulle vara frisk till imorgon, men ju längre dagen lider, desto mer ställer jag nog
in mig på att vara hemma några extra dagar.. stackars barn..



Anywhere is paradise..





Over And Out




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0