Måndag 1 november - Det bara blev så..

Åååh jag orkar inte!!!
Det var meningen att det skulle bli en lugn dag idag - men så blev det ikke!
Fram till att Ville sov middag var det relativt lugnt. Jag gick runt och tittade i affärer, pratade med en kompis i en ur-affär, drack kaffe..
Sen susade dagen förbi med hast!

1. Var till mormor och morfar och bjöds på strömming och mos.

2. Åkte en snabbis till Simons lägenhet
(som han fick nycklarna till idag).
   Där fanns även Natalie, och vad är en två och tre årings favoritsyssla i en omöblerad, ekande lägenhet???
   Svar: Springa och jaga varann i en ring och skrika falsett!

Det gillade mina öron sådär lagom mycket + att jag blev tröttare än de blev (kanske jag börjar bli gammal??).

3. Fira Mamma Sandberg.
Vi tänkte ju bara dricka kaffe och sen åka hem, men så går det minsann INTE till hos familjen Sandberg!! NEJ, det fanns buffé med mat (sallad, paj, bröd, ost, you name it) och dryck (vatten, saft, bubbel, öl, vin, kaffe, vin, nämnde jag vin??).

Tur att man var mamma OCH körde bil idag!

Det var trevligt ändå och
GRATTIS Susanne!




Hassel & Ville leker
Hassel & Ville


Vi gick förbi en boulbana och konstaterade
ganska snart att aktiviteten inte var så hög
just här (det växte gräs i den).




Ibland tycker inte jag heller att han
är så charmig *ler*
Idag fick han nya byxor, fina va??




Ville visar upp en av mormors nybakade bullar!







Over And Out





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0