Kändisar

Jag är ju beroende av skvaller.
Inte allt det där om Rosing och kungahus och Wahlgrens. Utan Hollywood.

Varje vecka när jag går av båten, köper jag en tidning.
Veckans NU! är den bästa.
Den har jag gillat i hundra år.

I förrgår kom jag på mig själv: sittandes på centralstation i Stockholm och HEJA på de olika par som träffas och gör slut.

Jag ska förklara.

Jag har mina favvo-par i Hollywood. T.ex


- Brad Pitt & Jennifer Aniston
Jag HATAR Angelina Jolie!! Allt som har med henne att göra föraktar jag. Vist är hon en fantastisk människa som adopterar barn från höger och vänster samt föder egna, men va faan, ta hand om dem också kanske?? Moder Teresa går inte igen! En bitch är vad hon är (Angelina alltså).
Jen och Brad: Jag hejjar på er!!
Och ursöta barn skulle ni få.


- Ashton Kutcher & Demi Moore
Jag blir FÖRBANNAD när jag läser att Ashton är otrogen. Vad har någon annan som inte Demi har??? Förutom ringa ålder. Jag blir arg när vem som hellst är otrogen, men jag tycker att de är ett så udda men urgulligt par! Och de är heta som få, båda två!






- Cameron Diaz & Justin Timberlake
Ja, det var hundra år sen, men jag tycker att de var Hollywoods bästa par EVER! Hur gulligt var det inte?? Gick på matcher ihop, hånglade och bara strålade av lycka båda två! Och jag håller än idag tummarna för att de ska hitta tillbaka till varandra. Hon här Biell verkar ju inte riktigt vettig.






Fast vem i LALA-land gör det???




Over And Out




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0