DET ÄR EN HANDDUK!!

Jag förstår inte min sons fashination för båtar!!
För några år sedan fick vi ett badlakan i julklapp från Viking Line.
Det var när XPRS var ny-ny.

Badlakanet är bara en bild på en båt, på ett hav, med en blå himmel.
Ville har för ett tag sen visat stort intresse för det där badlakanet, för jag använde det flitigt. Det var en bra julklapp!

Nu får jag längre inte använda det.
Det är VILLES BÅT, HAN ska ha båten, HAN ska torka sig med båten (även om den är way too stor för han!!!).

Och ikväll skulle han till ock med ha BÅTEN när han satt i soffan och drack välling.

Undrar när han kommer vilja sova med den...









Over And Out








Kommentarer
Postat av: hellvig

det är faktiskt en skitbra handduk. jag ger aldrig bort min. :)

2010-12-01 @ 20:26:42
Postat av: Skövde

Jag hade inget val!! Funderar på att maila ledningen och be om en till..

2010-12-01 @ 20:36:06

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0