Tisdag 23 mars -

Keep smiling, it makes people wonder what you're up to.
S har blivit mamma - igen.
N har blivit storasyster.
Y fyller ett.
Snart fyller J 28 år.
Man kan ju säga att det händer grejer härikrokarna.
Kan folk sluta fylla år i mars nu??

Jag är lite skuren faktiskt.
Jag vet vad det beror på, men idag ringde jag faktiskt för jag tyckte att jag inte kan vänta mer.. men inget svar. När ska jag hitta styrka att ringa igen??
Varför är det så svårt??
Ju mer tiden går, desto mer tror han säkert att jag inte bryr mig.. och jag vill inte att han ska tro det!!
Jag bryr mig, men av lathet orkar jag inte bli ledsen..
Förlåt.

Det är grått och det är kallt
och regnet, det öser ner
jag har stått här i timmar
och undrat vad som gick fel
Jag vet, jag bär ingen skuld
men jag känner mig skyldig ändå
jag har inte vart mig själv
sen ditt hjärta slutade slå



Over And Out



Kommentarer
Postat av: Kusin

Vem ska du ringa ? nyfiken

2010-03-24 @ 22:16:27
URL: http://nobodysdiary.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0