Söndag 7 mars - Jag ska ha den!

"I'm glad to see you again, I was hoping we could catch-up.. get it? Ketchup"
Det har varit en bra dag idag.
Jag vaknade i natt någon gång av att V skrek som ett litet odjur i sitt rum.
Han hade då inte skitit på ca ett och ett halvt dygn, så jag antog att han hade ont i magen. Han stod där i sin säng och skrek och höll sig krampaktigt i spjälorna. Inte ens när jag kom till honom släppte han. Sen när jag tog honom till min säng deckade han som en sten. - Fortfarande inget bajs (det kom efter frukost sen för er som är intresserade *hahaha*).

Sen kom dagens höjdpunkt.
En välförtjänt promenad i sol och snö med syster. V deckade i vagnen (vilket var meningen) och det var så skönt att promenera!!!!!

Ville har bränt sig på spisplattan för första
(och förhoppningsvis sista, men antagligen inte..) gången och det blev en blåsa som heter duga på hans lilla pekfinger.

Men PLÅSTER ska det då RAKT INTE vara.
Det passar bättre på mössan =)

Och med mosters solglasögon blir allt så coolt.




Jag har bestämt mig nu. Jag ska ha en sån liten söt laptop. Så S och jag ska till OnOff och handla imorgon. Det ska bli så roligt.
Så ska våra barn få leka av sig.


Over And Out





Kommentarer
Postat av: Ehlin

Vadå för laptop? Saknar er vännen min! :D

2010-03-08 @ 12:12:29
URL: http://ehlinl.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0