Söndag 28 mars - Söndag

You are not alone, I AM HERE WITH YOU!
Igår var Ys tjugoelfte ( - eller nått, det är fantastiskt med skillsmässobarn...) födelsekalas.
Denna gången hos hennes mor.
Det var trevligt att träffa alla mammor igen, och inga klor vässades eller klöstes (bortsett från barnen kanske). Trots att jag trodde det innan jag kom dit, men det kändes bra.
Det var inget falskspel som pågick. Det känns skönt att veta att vi kan umgås som vuxna igen.

Partyt var sjukt trevligt igår!
Efter många om och men - frågande mess om vart huvudpersonerna för kvällen var - och missade bussar tog sys och jag taxi till Wallermans. De flesta var där.
F och G var de enda vi saknade egentligen.
Really Missed You Guys!

Kyparn hade lite att göra vid vårt bord.


Fick äntligen träffa Js flickvän som han tydligen ska flytta ihop med snart. Det är bra att man blir informerad av sina vänner att de skaffat respektive ens!
Hon var jätte trevlig och jag gillade henne verkligen.
Lycka till.

Jag vet inte vad det är, men varje gång jag träffar L (och har lite promille i knoppen) så får jag något hemskt behov av att testa hans glasögon (???????? WHY).
Igår var ABSOLUT inget undantag..




SÅ STORT TACK TILL ALLA SOM VAR MED IGÅR!
Jag hade så sjukt kul!
Love to you all!
<3<3<3


















Over And Out




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0