Söndag 21 mars - I wish I was a punkrocker

Kalas.
Jag måste ju bara erkänna att jag är lite nervös, eller nervös är fel ord, förväntansfull för morgondagen.
Imorgon ska det vägas igen. Jag har nog vart nyfiken och VELAT ställa mig på vågen flera gånger under veckan, bara för att se om det hänt något redan, men tok-vägrat.
Det ska ske en gång i veckan och det är måndag klockan 10.30 BASTA!!

Just nu sitter jag med min favorit-macka bredvid mig och äter igen de points jag missat under veckan *ler*

Har varit på kalas hos J för att fira hans dotter som fyller ett år på tisdag.
Återigen säger jag att tiden gått fort.
Känns som igår man satt i ett kök på norrmalm och såg hur M hade värkar.
Kalaset var helt trevligt med ena släkthalvan (andra tror jag inte var bjuden), fyra barn och tårta som smakade mumma.
Vet inte vad jag ska tycka om Js nya tjej, men hon var trevlig. Hon sa inte så mycket, men skrattade en del.
Jag tror det är hela situationen som gör att jag har en negativ inställning till henne. Vill bara att det ska vara bra för alla parter. Vilket kan bli svårt i många fall..
Blod är i alla fall tjockare än vatten..

The wonderful cake!!




Over And Out



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0