Måndag 22 mars - Ledig ledig och ledig

If you leave me, can I come to?
Herre Gud, jag tror jag har en ny idol!!
Den heter ViktVäktarna.
Jag vet att jag kommer tappa både läsare, vänner och bekanta på grund av det, men jag måste bara säga: YIPPIEEE!
Under en vecka (idag) har jag räknat points, varit aktiv och fått mina näraste att tappa nerverna på mig (nästan! För de flesta är faktiskt väldigt positiva även om jag "tjatar"), men idag ställde jag mig på vågen, och såvida det inte har nått fel så har jag gått ner 2,6 kilo.
Alltså nere på 80,5 kilo nu.
Nu är jag taggad för kommande vecka till tusen.
Idealvikten 75 kilo - HERE I COME!!!




Over And Out



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0