Fredag 19 mars - Det går bra nu.

Pengar rullar in som de ska, det går bra nu!
Några har frågat mig: "VARFÖR har du gått med i ViktVäktarna för??"

Och det ska jag försöka förklara.

Ville en dag gammal.Få har sett mig naken efter min fantastiska graviditet som ledde mig till ett fantastiskt barn och liv. Fast det finns saker som inte blev som de borde vara efteråt.
Jag skäms inte över min kropp: I did it for love, men det finns en magisk siffra som jag vill uppnå (ett kilo-antal som var INNAN jag blev gravid).
Jag har försökt med ALLT, och lite till, och eftersom vågen VÄGRAR visa mindre än tio kilo MER än jag önskar så gör jag nu ett sista försök före kniven (BIG JOKE).

Jag vet inte hur mycket jag tror på det här, men som jag sagt förut så tänker jag offra mig (och eventuellt min omgivning) i tolv veckor.
Fast nu är det bara elva och en halv kvar...
Det är ganska kul att kontrollera sitt ätande. Det är ganska kul att vara nörd igen.
Och kanske jag får mig en BIG SURPRICE när det är "över" *ler*


Over And Out





Kommentarer
Postat av: marica

Låter som en metod som passar dej! Hur har du gått tillväga? Gör du det själv eller är du med i vikt väktarna i S? Kram Marica

2010-03-25 @ 19:52:50
URL: http://maricaaberg.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0