Torsdag 21 januari - Tvåtusentie-o

Pfew, jag trodde det hänt nått.
Det har nog varit genom tidernas bästa torsdag idag!
Allt har gått helt som på rälls.
Jag har vart glad
V har vart glad
L har vart här på kaffe
Mamma var glad
Pappa var glad
Bastun var varm
ALLA BARA SKRATTADE.
Underbart!

Plus att jag kom på när jag kom hem nu på kvällen att det var just torsdag.
Har trott hela dagen att det är FREDAG.

Vi var en sväng till stan idag (V & jag).
V somnade i vagnen efter att vi tagit en stadig fika, och när han somnat gick jag och shoppade för pengar jag egentligen inte hade. Typiskt..
När V vaknade (eller ja, jag väckte honom för p-tiden höll på att gå ut och han hade ju sovit jättelänge) frågade jag honom om han sovit (sånt jag gör - frågar uppenbara saker för att se om han ljuger).
- Neee
sa han och skakade på huvudet (han svarar "nää" på det mesta nuförtiden).
- Nehe?? Har du drömt något då??
Han nickar och mumlar ett "mmm".
- Jaha? Vad drömde du om då?
- Vovve
säger han och tittar på mig (han ser så klok ut ibland).
- Vad sa hunden då?
- Vov vov *flinar*

Dumma frågor får alltså dumma svar!


Over And Out



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0