Tisdag 19 januari - Ibland blir jag ledsen...

Så var vi hemma igen.
Massa pengar fattigare fast en upplevelse rikare.
Det har varit helt fantastiskt.
Och jag fick ju komma till mitt älskade IKEA innan vi kom hem!
Det ni.
Jag frågade V när vi gick av båten -----

(då såg han ut såhär och viste väl inte hur bra han egentligen hade det)


- Vart ska vi nu, hjärtat???
- KEEEEA, svarade han
*stolt mamma*
Och där gjorde man av med en femhundralapp också.. pust vad det går pengar.
Tur att barnbidraget kommer imorgon.

På måndag ska jag åka Cinderella till Åland. Oj oj, och det hade man ångest för redan i helgen.. jag måste bara erkänna att det är förbannat skönt att vara hemma och slöa bara.. finns det nått jobb som går ut på sånt???
Vore perfekt.
Fast vem vet, snart kanske man tvingas i land ändå.. fast det tar några år (hoppas jag).

Idag har V pussat en tjej för första gången (utom mig, min syster, mamma och alla andra mina kvinliga vänner och andras vänner och flickvänner).
En tjej i sin egen ålder *ler*

(säkert har charmtrollet pussats på dagis eller nån unge
jag inte känner till, men jag har inte sett det på
bild förut
)




Over And Out




Kommentarer
Postat av: Stina

Ja fy va gulligt det var!!!!

Vi har så himla söta barn du och jag, tänk om dom gifter sig i framtiden? ;)

2010-01-20 @ 13:35:18

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0