Onsdag 13 januari - Sooooooon

Jag längtar inte alls tillbaka just nu.
Det har varit en fantastisk vinter morgon. Allt man ser ute är snö snö snö och snö! Det är så vackert (har jag nämnt det förut kanske??).

Igår fick V för sig att inte vilja sova i sin säng redan klockan tio på kvällen.
Jag trodde liksom att det var på väg att vända åt rätt håll det där, men ikke sa Nikke. Klockan tio reste han sig ur sängen och ville till min säng. Jag gjorde ett tappert försök att få honom att somna om men jag var tapper bara i tio minuter. Sen stenslocknade han i min säng då.. så kan det gå ibland.
"Sån é han"

Imorgon börjar vår resa till Helsingfors. Det ska bli så roligt att åka iväg.
L och jag hade bestämt sen länge att vi skulle åka, men det får bli en annan dag en annan vecka.. tyvärr..
Det är så mycket planerande när vi jobbar så olika och jag kände inte för att åka sista helgen jag är ledig för jag ska ändå åka massa båt på måndagen → jobbet.
Jag önskar att jag får förklara det för L, för jag har en HEMSK känsla i magen att hon är besviken.. det är det värsta jag vet, när folk är BESVIKNA..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0