Fredag 15 januari - Jag är nöjd

Town of my life.
Resan gick bra. V var på bra humör hela tiden, syrran med.
Helt sjukt.
Vi kom ombord på Gabriella, käkade (syrran la upp en potion till V med mos och ca 7 köttbullar.
- men vänta nu! sa jag - sådär mycket äter han inte.
Det slutade med att han åt upp hela sin potion och sen två köttbullar till från min talrik. HUNGRIG?? JAA!!), sen fick V leka av sig.
Det enda som blev lite pannkaka var kvällsläggningen.
Syrran och jag tänkte att V kunde somna i vagnen, för vi tänkte då rakt inte gå och lägga oss klockan åtta på kvällen!!
Men vad gör man på en båt när man inte dricker alkohol??
Syster och jag fikade och spekulerade, sen mötte vi en arbetskollega som skulle på Rosella-jobb i Tallinn, hon fick vara med och diskutera.
Vi kom inte på nått bra.
Efter en och en halv timme ville V vända sig och det kan man inte när man sitter fast. Dess utom lutar sitsen i vagnen så det blev lite surt. Han fick vara vaken tills vi gick och la oss halv elva.
Nu är vi här. Framme. Tiden känns som den varit lång. Men det är sjukt kul att vara här!

Over And Out




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0