Tisdag 16 februari - Blogg från kvällen i mig

Du har vart mer flummig den här veckan än vanligt. Är du kär eller??
Det var ju bra att man började med att skada några revben, innan arbetsveckan ens hann börja.
typiskt mig..
Jag har inte kunnat andas nästan.
Varje gång jag skulle ta ett djupt andetag kändes det som jag återigen var hög-gravid och böjde ryggen bakåt för att få fatt det där andetaget.
Pain still remains..

Det var helt fantastiskt att träffa P på jobb igen. Känns som det var evigheter sen
(det är det ju - typ mars förra året).

Vi har haft en tysk med på jobb den här veckan.
Herre Gud va kul han var!! Jag som alltid trott att han var snobb med sin fina slips och höga stol när han suttit i info. Men han var ju från himlen sänt! Jobbade stenhårt (även om det inte fanns nått att göra), han var skoj och vi blev "bjudna" till hans bröllopsfest *ler*
Meningar som: "SMSa tysken" och "the wheels on the bus goes round and round"... har fyllt vår vecka med plågor och skratt.

Min kollega har nog haft lite i nerverna på mig den här veckan. Jag har trott att hon ska explodera flera gånger (vilket hon säkert gjort också). Jag har nog märkt när hon suckat och stönat över att jag varit flummig och lite out of order.
Men stackare, har nog inte insett vad hon givit sig in på när jag kom tillbaka till café..

- ÖVERASKNING!!!
Jag är såhär jämt *skrattar*
Vissa vänjer sig, andra inte.
Vi får se hur det här slutar.

NU ÄR JAG HEMMA

å torsdag ska syster och jag till badhuset med V. Det ska bli så mysigt!
Sen får vi se vad vi hittar på för bus under veckan.


BTW
Det var inte så häftigt att åka första klass på X2000. Fast tänkte man på det lite extra när man satt där så var det ganska mysigt.


Over And Out



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0