Fredag 19 februari - Fredagsmys

Spänningen är olidlig!!
Igår var syster, V och jag till äventyrsbadet.
Jag ska ju inte vara någon recensent men VA??!!! Vart var det häftiga med det??
Inte ska jag börja klaga nu för V trivdes som fisken.
Det var kanske jag själv som hade för höga förväntningar på det. Det var mycket mindre än jag trodde det skulle vara, jag förväntade mig att det skulle komma en avdelning till när man gick runt hörnet, men det gjorde det inte.

Så jag tar tillbaka från alla jag sagt till att det ska vara det STÖRSTA och HÄFTIGASTE badet i norra Europa. Förlåt, jag hade fel.

Huvudsaken var ju att V hade kul ändå.


Är inte min syster världens bästa då??
Det borde finnas en tävling om det och hon skulle vinna LÄTT!
När jag var på jobb skickade hon en bild på V till mig, när jag saknade han som mest! Strax efter fick jag ett ljudklipp där han säger "mammaaa".
NAAAAW!!




Over And Out

Kommentarer
Postat av: Syster

Bilden blev ju riktigt bra trots att den var tagen med mammas cp-mobil :P

Och tack så mkt, jag blev helt röörd! <3

2010-02-20 @ 10:16:59

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0