Torsdag 9 december - Tandläkaren alltså..

Vi har båda vaknat på ett strålande humör idag.
Jag har varit jättenöjd och glad och helt KÄR i min son idag. Inget gap och skrik än på 24 timmar.
Fett nice!
Idag har vi hunnit med vårdcentralen och tagit tag i Villes hosta.
Nu knarkar han cocilana.

Och jag har hunnit med tandläkaren.
Fy vad jag hatar tandsten. Och för andra gången i HELA MITT LIV hade jag ett yttepyttelitet hål i en tand.
Kändes ju bra.
Jag är också dödlig!!





Och min telefon är knas.
Jag har TRE nummer.
Pust..
Och jag hoppas jag slipper leva med den här telefon allt för länge, för jag hatar den!!!







REA eller presentkort, vad kommer först???




Over And Out




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0