Torsdag 23 december

Hur skulle jag klara mig utan dig??
Det har varit en fantastisk dag i ett iskallt Skövde.
Jag tror till ock med att solen försökte kika fram, eller var jag så lycklig så jag trodde det??

Allt är så vackert här.
Snö överallt och det är TRETTON minusgrader för tillfället.
Alla julklappar är inköpta (dock inte ännu inslagna) och jag känner mig riktigt nöjd över mina fynd.

Sen var det ju tokigt att de hade världens tokrea på H&M.
Min kropp bara sööögs in i butiken och mina händer (som jag förlorade kontrollen över) slet och drog i alla fina kläder.
Jag älskar H&M!

Imorgon är det julafton.
Ville förstår nog inte riktigt vad det är, men han fattar att Tomten kanske kommer och man får paket.
Jag har inte engagerat mig i att berätta om Jesus än
*ler*




Over And Out




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0