Söndag 11 december

Svettigt värre.
Ibland tycker jag synd om oss.

Speciellt sånna här dagar:

Klockan är 11 på förmiddagen, jag får för mig att vi ska hälsa på min mormor och morfar.
Klä på grabb..
Mormor och morfar inte hemma..

Åker till mor och far eftersom vi troligen kommer hamna där förr eller senare under dagen.

- Far sover och mor är på jobb..

Ringer Stina för en spontanfika.
Kommer fram.
Klä av grabb..

Stannar ca två timmar - klä på grabb som fortfarande är på strålande humör!!

Nytt försök till mor och far.
Far har vaknat och mor kommit hem från don.
Klä av grabb + sova middag.

- Klä på grabb för pulka åk till Joel och Katarina och Youshi.
Stannar kanske en och en halv timme, klä på grabb..

- Pulkaåk med mycket spinn och snurr (URKUL!!!)
Klä av grabb för sen middag.

- Klä på grabb (GRABB INTE SÅ GLAD LÄNGRE!!) för att åka hem.

- Hemma 19.30!!
Klä av grabb som är mer eller mindre vansinnig men blir glad igen när Henke kommer över en sväng.





Over And Out




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0