Onsdag 8 december - SJ

Ibland, ganska ofta, önskar jag mig ett bättre tågbanesystem i julklapp!
Igår var stora gå hem dagen.
Jag gick där på båten och myste, kände inte sådär överdrivet mycket för att arbeta, men det måste man ju tydligen.
Och inte tycker jag om att göra någon besviken heller!

Tåget skulle gått 20.10.
Det gick 21.10..
Sen var jag hemma typ 23.59.

BRAAAAAA sj.


Min bihåleinflammation har blivit mycket, mycket bättre och nu är jag nästintill frisk!!
Jag knaprar ännu antibiotika men det känns befogat, men från och med nu, lovar jag DYRT och HELIGT att INTE åka på jobb i första fasen av bihåleinflammation EVER AGAIN!!

Även om man är finne och hård som sten, så var det ganska tufft...





Veckans bästa:

Joppe ringer och beställer en taxi.

Taxi: Till när vill ni ha taxi??

Joppe
: Jaa, jag sitter på Amorella nu så 02.45 passar väl bra..

Taxi
: Jag tittar i tidtabellerna här och inte kommer Amorella in den tiden heller!!

Joppe: TITTA INTE PÅ NÅ TIDTABELLER, JAG HAR MIN EGEN!





BILDER SOM JAG LOVAT



När jag var på jobb för två veckor sen, var det
fullt av hytter och en lång korridor här.
Tror ni ordet CHOCK passade som bra beskrivning??
Svar: Ja!



Vi får väl se hur "min" korridor ser ut när man
åker till jobbet nästa vecka...



När Louice går bärsarkargång i
diskrummet kan vadsomhellst
hända...



Jaa.. Karlsta'. Måste jag säga
mer??



Ja Suomen i-t-s-e-n-ä-i-syys-päivä juhlittiin
näin.





PS.
Jag glömde mina arbetsskor när jag for på jobb den här gången!






Over And Out






Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0