Onsdag 22 december

SNART ÄR DET JUL!
Veckan på jobb nu då.
Och jag har haft såå många codak moments men var är  min kameramobil när jag behöver den som mest!??

Min gamla hytt är riven.
Alltså hytt 45. Jag räddade skylten. Sen blev det bara en heltäckningsmatta kvar.
Och nu har ryssarna tagit över deck6 så mitt i hytten, som en gång var 45, står en Rysseflagga och vajjar.

Jag har sovit i så mycket sängar.
Så imorse när jag vaknade hemma, viste jag inte vart jag var!
Jag har fått byta till min ordinarie hytt nu. Och den blir säkert jättefin när den kommer i ordning (och avlopp och sånt fungerar...).

Det blir säkert jättemysigt.

Så nu är man hemma igen.
Sj var bara en timme sent igår.. jiihaa!
Snart ska jag hämta grabb på dagis och åka och handla.


Stort Tack till syster och Henke.
Ni är VÄRLDSBÄST och
sötast i världen!!





Over And Out



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0