Onsdag 15 december

Helt fantastiskt!
Ville var ju HELT FANTASTISK HELA VECKAN när jag var hemma, så det var lite vemodigt att åka på jobb igår.
Jag åkte till stationen för att hoppa ombord på mitt tåg. Det skulle vara ett X2000.. det kom ett vanligt lok och vagn tåg.
- Undrar just om jag kommer hinna till bussen..
Men det gjorde jag.

Väl på stationen i Stockholm ringde mobilen.
- Hej det är jag, vad gör du?
- Jag är på väg till bussen (???).
- Ta med en kaffe, två sockerbitar och en sked!
- Eeh?? Jaha, jag fixar..

Sen kom jag på vem det var och jag log.
Herre Jösses vilka vänner man har.

Det känns  bra ändå att vara här!
Och det känns som det kommer bli en bra vecka.

Fick även reda på igår att jag ska jobba på Cinderella i januari. Det ska bli spännande!




Over And Out




Kommentarer
Postat av: Stina

MEN VEM VAR DET DÅÅÅÅ??? :-D

2010-12-16 @ 11:47:05
URL: http://enstinas.blogg.se/
Postat av: Jag

En arbetskamrat som jag inte träffat på länge =)

2010-12-22 @ 10:44:36
Postat av: Carola

Tror jag vet vem..eller har jag fel?

2011-02-20 @ 23:19:51

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0