Måndag 6 december - Grattis Maria T

Finlands självständighetsdag!
Vi har hämtat färg från Ville Viking och ska måla vita hjärtan med blått kors på kinden ikväll i café. Det ska vara fest när Finland firar självständighet!
Jag är såå nyfiken på om man får några kommentarer om det.

Annars då?
Joo, jag fick bihåleinflammation när jag kom på jobb och har börjat knapra pencilin (på tal om det kom jag just på att jag glömt eftermiddagspillret). Jag hade så ont så jag GRÄT första kvällen ombord. Låg i säkert två timmar i sängen och kände hur kraniet ville explodera.. men nu är det bättre.

Och jag har flyttat.
Nu har jag två nätter i rad flyttat mina saker från min gamla hytt till en tillfällig nere på fyran.
Den är sunkig som fan, men nya hytten ska tydligen bli JÄTTEFIN.
Så den som väntar på nått gott..

Håll ut så kommer snart bilder från rivningsbåten.
Jag hörde att de lyft ut skrot (väggar, dörrar, isolering osv) till en vikt av 80 TON!!
Inte undra på att det rör på sig när det blåser lite.




Over And Out







Kommentarer
Postat av: Cissi

Vad tycker du är godast, lussebullar eller pepparkakor =)?

2010-12-06 @ 15:17:26
URL: http://cviklund.blogg.se/
Postat av: Lucke

Hejsan, vad göres? :)

2010-12-06 @ 15:36:30
URL: http://modegrabben.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0