Måndag 27 december 2010

Ut i snön bara!
Jag måste bara säga att snö är härligt. Speciellt den snön som är nu.
Den är liksom inte ens jobbig att borsta bort från bilen varje dag, nu har det ju snöat ca en halv meter på tre dagar!!
Äsh, inte vet jag om det är så mycket, men det finns endel!

Vi har umgåts med Henke idag.
Och det har varit förbannat trevligt.
Vi var till Ankas grav.
Och det var så sjuuukt mycket snö där så jag blev osäker på vart den låg, men hittade den på första försöket.. lead me to you!


Jag MÅSTE bara berätta om juldagen!
Eftersom jag hade barn hemma kunde jag ju inte gärna gå ut.
Och jag kände inte för det heller.
Och som en skänk från ovan ringde Johanna och frågade om jag ville dela en flaska vin och se på film.
Det blev en helt perfekt kväll!!

Började med att lägga Ville.
Gick sådär..
Rutinmässigt läggning klockan straxt efter åtta (i vanliga fall tar det en kvart sen snarkar han) och bråk till HALV TIO.

Tur att Johanna är en såå förstående vän och bara satt där, snällt, i soffan och väntade.

Så fort grabb deckat SPRANG VI TILL VINET!
Det är säkert inte roligt nu att läsa om, men det var väldigt roligt , för vi var helt hispiga och fnittriga INNAN vi ens fått ur korken ur flaskan.

Vuxenpoäng 10 st: CHECK!



Imorgon ska min bästaste kusin hjälpa mig med min telefon!!
Om den (telefon alltså) hade varit lika snäll idag som den var igår hade jag lagt upp lite bilder idag också.. men men... dagens teknik *suck*




Over And Out





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0