Måndag 13 december

Lucia.
Det blev en konstig dag.. jag har varit ur form.
Vi hade bestämt två saker idag.

1. Hälsa på Jaris bebis innan Ville sover middag
2. Luciafirande på dagis 17.30

Allt blev bara piss och pannkaka.
Och jag är för snäll.

Morfar ringde och ville att vi skulle komma på fika.
- Pust, men okej.. (sorri morfar...)

Sen var klockan mer än vad jag hade räknat med så Ville sov middag.

Och jag förlorade kontrollen över allt vad känslor heter och började stortjuta..
"Allt går åt helvete och jag hinner aldrig
göra det jag vill!!!
"

Tur att mamma var där och tröstade mig.
Mamma, jag älskar dig!

Vi träffade aldrig Jaris bebis...


Luciafirande på dagis.
Emil var med och Ville var tomte.
Fast det brast även för lilleman idag så han fick sitta med mamma och pappa och titta på.
Det gillade han bäst.



Over And Out





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0