Fredag 24 december

Härliga julafton!
Jag måste bara ärligt erkänna - jag är inte bra på att slå in paket!
Igår satt jag på mitt vardagsrumsgolv och funderade

"HUR FAN SKA
DET HÄR GÅ
TILL??!!
".

Ja, ja, paket blev det ju av allt, det blev till och med papper över!
Sug på den!

Jag har varit lite stressad över den här dagen.
Fast allt gick ganska bra, efter lite tjat om tider och mitt favvo-ämne SOCKER.
Okej, det är bara jul en gång om året, men måste barnen äta socker från det vi kommer innanför dörren tills vi går in i bilen kvart i åtta på kvällen???

Som tur var blev det en lätt läggning idag.
Ville orkade inte ens anstränga sig för att hålla ögonen stängda.
Det sa bara: "SNAAAARK..."

Allt är bara så hysteriskt!
Jag tror Ville fick närmare 15 paket.
Och varje paket har en diameter på minst en halvmeter (NEJ han fick inte bara bollar i julklapp..)!! 
Det innebär att jag snart måste flytta till något större - igen för att få plats med hans leksaker!

Jag menar, första paketet grabben öppnade bestod av en DVD-film och andra en ask med fem bilar i. Sen var han nöjd. Han hade inte de andra paketen i åtanke ens.
Jag är inte alls sur över att han FÅR, men någon kanske fattar vad jag menar????
Det var inte såhär jag hade tänkt mig.. men det blir bra.

Jag fick äntligen min SodaStreamer!!!
Nu ska det bubblas vatten för fulla muggar, ska ni veta!




Sist och slutligen önskar jag alla en god jul.
Och jag tänker även på dem som är ensamma ikväll..
<3<3<3






Over And Out





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0