Update


Ibland önskar jag att jag kunde zappa mig till Stockholm..
Det har varit en helt fantastisk dag.
Inte nog med att ungarna varit urgulliga och jättesnälla, solen har skinit som bara den! Och jag älskar det.

Jag förstod just varför jag älskar vår mer än vinter.
Förut har jag alltid trott att jag vill ha snö och vinter typ hela tiden, men idag kom jag på varför våren är så underbar.
Blommor, ljus, värme (dock inte för varmt, då svettas jag för mycket), jag får börja använda mina älskade walkingskor (som jag upptäckte var slitna så jag måste köpa nya... får vänta till lönen kommer), och alla blir gladare på nått sätt.
Folk börjar krypa ut ur deras iden, skrymslen och vrår för att titta på ljuset som kommer.
FOLK BÖRJAR HA FÄRRE KLÄDESPLAGG PÅ SIG!!
I like!

V och N är så glada att se varann så de måste kramas
<3


Jag hade som mål över denna veckan att fixa en ny, större säng åt V. Jag tänkte att jag skulle slipa ner och måla om min gamla säng, som jag hade när jag var liten. 
Jag har väntat länge nog och tänkte sätta igång imorgon.. så kom min mamma med ett strålande förslag när hon kom hem från jobbet.

- Jag har ett jättebra erbjudande åt dig.
Sa hon
- Jasså?? Vad är det för erbjudande som INTE kostar pengar??
- De säljer sängar för bara 1000 kr på -------- (minns inte vad det hette).
- Ååh, va bra.. men jag blir 1000 spänn fattigare på det, eller??
- Jaa, men du slipper arbeta!

Ibland gillar jag hur min mamma tänker *ler

  


Over And Out



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0