Torsdag 28 april - Trött

..hennes hjärta är så litet, men det rymmer mycket..
Jag tror jag har hamnat i en svacka.
Inget känns bra idag.
Huvudet värker och jag har ångest över tusen saker.
Tack gode Gud att jag har V som håller mitt humör uppe.

Var på kaffe hos en kompis tidigare idag.
Hon måste ju tro att jag är manodeprisiv eller något som jag beklagade mig.. fast tur är väl att vi känner varandra så pass bra att hon inte ringer psyk ändå *ler*
Jag är helt slut.
Jag orkar ingenting just.
Tankarna far iväg till platser där de inte borde vara, kanske man bara ska lägga sig i sängen en stund och vakna gladare.

Upp-piggnings-tipps??


Over And Out



Kommentarer
Postat av: Ehlin

Jag finns juh här för dej min kära vän!! hoppas du vaknar ho och glad (kex choklad) imorgon!! Ring mej när du vaknar!! Pussar och kramar

2010-04-29 @ 20:47:48
URL: http://ehlinl.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0