Torsdag 15 april - JONAS FÖDELSEDAG!!! GRATTIS!!

Jag tror jag lovade lite bilder va??
Igårkväll satt jag och njöt ute på balkongen när jag plötsligt hör piiipande ljud, och mitt i allt flyger två fladdermöss framför mina ögon.
Herre Gud.

Jag vårsnygg en morgon på jobb efter att
ha lagt mig med blött hår kvällen innan.



Min och Ks fiiina fina skylt på hyttdörren.
Thanks to F.


Tur man har goda arbetskamrater.
Vad vore livet annars??
Like you alooot!


Under jobbveckan fick jag ett MMS av kusin.
Det är alltid uppskattat att få bilder hemifrån när man
befinner sig på båt, eller vartelsesomhellst.
Detta är min son i hans (min kusins) solbrillor samt keps.
Cute.



Over And Out



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0