Tisdag 27 april - Hemmåt

Tål att repeteras.
Nu är jag äntligen på väg hem.
Sitter här på tåget och pustar över veckan som varit.
Det var då rakt inte roligt.
Vet inte om jag berättade det, men jag stod faktiskt och skrek åt restaurangchefen:
- KOMMER HON DÄR OCH JOBBAR MED OSS I SOMMAR SÅ TAR JAG UT VARENDA EN AV MINA MAMMADAGAR OCH KOMMER INTE SJÄLV TILL JOBBET!!
Jag trodde, ett tag, att hon fattade vinken, men insåg att inte jag heller är oersättlig (varför inser inte folk att jag ÄR det???) och sa att bruden skulle få en tredje chans nästa pass (vafan, jag fick bara två!!).
Får se hur min andra kollega handskas med det, hon har ju trots allt lite, lite kortare stubin än jag.

När jag blev fri från min förkylning från helvetet så vaknade jag upp imorse, med en sprängande huvudvärk och ont i BIHÅLORNA!!
 - INTE NU IGEN!!
Var det jag tänkte när jag vaknade.
Det var ju faktiskt många år sen, men det var inte trevligt vill jag minnas.
Så idag har jag knarkat Panadol Hot - igen (vilket smakar skit men jag tror min teori håller än så länge "medicin som smakar värst, hjälper bäst").
Känns redan bättre.

Jag har hittat en riktig Lurifix ombord.
Han är så sjukt rolig. Hade sällskap av han till Stockholm Central idag, och jag skrattade, Gud vad jag skrattade!!

Han berättade bakgrunden till att han hade en rosa mobiltelefon, bland annat.
Den hade han fått gratis av ett bredbandsbolag som han vart kund hos i tio år (eller nått).
De frågade:
- Vill du ha Ericsson eller Nokia??
- Jag bryr mig inte.
Så kom dagen då han blev ägare till en väldigt rosa telefon.
- Are you kiddin' me??!!!

Citat A:
"I don't need to buy things,
'cause people keep throughing them at me
".

Smart kille!


Over And Out



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0