Söndag 11 april - Frustrerad

Här sitter man på en bänk på en båt.
Veckan har gått fortare än vanligt.
Det är snart tisdag och man får åka hem!

Jag har drömt massa sjuka saker ombord och fått konstiga mess och nästan ställt till det, men jag klarar mig ju alltid.
I am a superwoman!

Söndagar är alltid de värsta dagarna på hela veckan på jobb.
Turlistan är annorlunda, man har ingen paus på dagen, alla är slöa, pasagerarna är otroligt besvärliga (även om de egentligen inte är det) och ingen orkar egentligen jobba heller.. det bästa är väl att man har sovmorgon till tolv. Fast den lyckas man alltid ta för given och är trött när man vaknar ändå.. sån är jag.
Fick ett MMS av E idag med en bild på V, vilket gjorde mig lite piggare för tre minuter.
Tro inte att man började längta hem heller!!

Imorgon är det vägning.
Känner att det gått lite smått åt fanders den här veckan.. man äter inte som man borde när man är här..


Jag har egentligen inget av värde att skriva, bara saknade bloggen!


Over And Out

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0