Måndag 5 april - So so so what you gonna do??

Living in a world of...
Lasse somnade in hemma på natten.
Hemma, trygg och varm..
Mamma hittade honom igår morse under skrivbordet (den plats där Mimmi, vår andra katt och hans syster, en gång lade sina ungar).
Jag tror han ville dö hemma, han kände det på sig.
Han var helt stel när jag lyfte i honom till transporten.
Jag pussade honom och tog farväl, V pussade och klappade.
- Nu har Lasse åkt till himlen.
Sa jag och han godtog det och vinkade.
V tittade på mig och sa "kackaa" med huvudet lite på sned.. jag vet inte om han menade det jag hoppas han menade, men det var gulligt ändå.

Hej då min älskade kamrat.
Du gladde många människolivs hjärtan med din närvaro och det finns ingen tvekan om att du är saknad.



Och snart är det dags för jobb igen.
Jag måste säga att de här tre veckorna för en gångs skull varit långa!! Det har varit härligt att bara vara hemma, ledig och få vara lite Svensson.
- Handla flera gånger
- Tvätta femton gånger 
- Basta 47 gånger (typ)
- Inte känna stress över att kylskåpet ska vara tomt snart

Fast imorgon blir det jobb igen och jag är glad att åka iväg.
Igår hade jag lite småångest över det eftersom vädret bjöd på SOL och värme, men idag snöar det - igen, så då kan jag lika bra åka iväg en vecka.
Kommer sakna min skrutt mest!!






Over And Out



Kommentarer
Postat av: tova

fina fina lasse, jag tänker på dig maria.

2010-04-05 @ 13:58:47
Postat av: Mikaela

lilla Lasse.. tänker på dig <3

2010-04-05 @ 22:43:23
URL: http://mikelina.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0