Lördag 3 april - Paparazi

Jag måste bara berätta!
Jag har väl inte riktigt varit på humör att berätta om ett april-skämt som jag blev utsatt för av min granne 1 april..

Han messade mig på morgon och frågade om jag hade ICA-kundkort.
"Ja" (vem har INTE det i dagens samhälle, undrade jag) svarade jag och lade ifrån mig telefon och fortsatte med det jag gjorde, vad det nu var.
Efter ca tio minuter plingade det på dörren, varpå V skriker efter KIKKEEEEE!!
Jag öppnar och där står min granne, H.
- HURRU, DU MÅSTE SKYNDA TILL ICA-TOPPEN (farsist-affären utanför mig) DE SÄLJER HALVKILO GEVALIA FÖR 10 SPÄNN!!!
Jag fick krut i räva och började klä på mig skor och en tröja bara.
- SKYNDA DIG FÖR F-N, DE HAR BARA EN LÅDA KVAR!!!
- Ja ja, skyndar som fasen!!
- Jag blir här med V. Snabba på nu!
Jag han ut och SPRINGA runt hörnet av huset när jag kom på att det var just 1 april.

Ett gott skratt förlänger livet - säger man, och jag skrattade hela dagen åt det.
Vilken skön människa!!


Over And Out



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0