Fredag 30 april - Valborg

Jag var ju till och med på Systemet idag.
Jag har under en tid funderat på om jag kanske skulle behöva skaffa mig en karl..
ibland känns det faktiskt så, och ibland (vilket är för det mesta) inte alls.

Har länge funderat över hur min egna kontaktannons skulle låta eller se ut.
Sen undrar man vad det skulle vara för karlar som fastnade för den och tog kontakt.. det är så man blir nyfiken ibland.

Något i stil med den här:


Hej.
Jag är en tjej på 27 år. Jag jobbar på båt varannan vecka, och har en son på två år.

Varannan vecka är jag hemma, och lägger i alla fall 99% av min vakna tid på honom.. så det viktigaste borde vara att du gillar honom nästan mer än mig.

Jag är inte kräsen, men du borde se bra ut och ta hand om dig själv och jag gillar tatueringar och muskler (även om jag själv inte har några (muskler alltså)). 

Jag söker dig som inte vill flytta ihop (direkt), har humor och glimten i ögat, eventuellt vill ha fler barn, är kärvänlig och romantisk (men inte för mycket, för jag vänjer mig fort, eller så tröttnar jag ännu snabbare), inte tänker svara på den här annonsen med tanken att "henne kan jag utnyttja för sex", har fast arbete och kan hushålla med pengar men inte maniskt, är trogen ändå, gillar att sova över (your place or mine?? Doesn't matter), har barnasinnet kvar, kan laga mat och inte tar mig för given.

Du ska hellst ha barn sen förut så du vet vad mitt liv handlar om, och du ska hellst av allt ha ett eget liv, för jag kan inte lova dig all min uppmärksamhet hela tiden men har massa kärlek att ge.

Finns just du så vill jag väldigt gärna att du hör av dig till mig FORT!!
Skulle vilja träffa en sådan.
---------------------------------------------------------------------------------

Jag tror inte att det här med kontaktannons är något för mig alltså.



Over And Out




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0