Fredag 23 april - I wanna find a way to make it.

Men vi har disco i disken.
Min arbetsvecka kommer gå till världshistorien.

Tisdag:
Kom på jobb, allt okej.

Onsdag:
Är en man kort i café, fram till Mariehamn på eftermiddagen - då blev vi två man kort..

Torsdag:
Får in en stjärna som heter duga. Jag håller på att explodera fem gånger.

Fredag:
Får in en helt okej tjej till. Men vår stjärna fortsätter vara star. Plus att jag fick i nerverna på vår kock (förlåt säkert) men oj oj oj oj...

Till råga på allt så har jag fått min sons förkylning och det känns som ett gäng dvärgar bankar mig i huvudet, samtidigt rinner snoret som vatten ur båda näsborrarna (varvar med täppa).
Jag springer runt som en yr höna på alla punkter på min arbetsplats - till slut smiter jag en sväng till mässen (ganska många minuter), för att sen inse att min arbetsplats ser ännu värre ut än när jag lämnade den!

Veckan har bara börjat och jag ser inget slut! Det går väldigt långsamt just nu.
Kanske beror det på mitt höga testosteronhalt i kroppen (jag föddes nog med för mycket testosteron, för jag blir väldigt vek när jag är förkyld).


Over And Out


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0