Update

Nu orkar jag.
Nu har jag vart och hämtat min grabb på dagis, så nu mår jag mycket bättre.
Han ligger och sover, så jag passar på att bjuda på lite ställningsresultat.

Mitt sovrum (dock har EN knopp försvunnit till stången) med gardiner!


Hallen med tavellister OCH NY LAMPA finally!
Välkommen Matte och rå hit med stålarna! Det tog ju bara ett ÅR att få upp den där stackars lampan.



Mer lister, detta i köket - it's awsome!!


Och så fick V gardiner och lister han med.
Gardiner gör skillnad muito alltså!




Jag är ganska nöjd för tillfället.
Trots att mina känslor spelar mig ett spratt då och då.. det
är förbannat jobbigt ibland!
Ibland är det upp - ibland är det ner.
Just nu är det dock väldigt mycket ner härikring.


Over And Out




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0