Torsdag 1 oktober - Suck!

Nu blir jag ju slut!
Var iväg och jobbade i helgen.
Det var trevligt fast jag fick ju ångest. Det kändes som jag inte skulle trivas alls på fredagen.. och sen fick jag ångest över att jag kände så.. Det var lite dålig stämning i övrigt. Fast det gick över. Jag kommer nog trivas massor sen.
Sen blev det kväll och då försvann ångesten. Jag går tillbaka och jobbar heltid i november, så det blir säkert bra. 


 

På båten träffade jag Joppe och Ingrid som hade sin bara för bedårande son med sig.
    


Annars då.. jag var och hälsade på Ehlin och Adina på vägen hem. Adina har vuxit och blivit större och hon är så gudomligt fin!!
Sen har V blivit frisk och fått sin aptit tillbaka!!
Fantastiskt!! Det är så underbart att få ha sin kille frisk igen. Jag svävar på moln och är sååå lycklig. 





Det här med hands-free är nog Guds gåva till människan. Jobbigt att man alltid glömmer den, speciellt när man behöver den som mest.

 

 

 

Den här morgon har jag:
- Bytt bajsblöja 04.36
- Vaknat 07.15
- Ätit frukost 07.35
- Klätt på V
- Bytt bajsblöja 07.50
- Snackat skit (haha) med grannen 07.57
- Lämnat V på dagis 08.32
- Väntat på naprapat 08.41
- Fått behandling för min rygg 9.07
- Å MÅR PRIMA LIV!!!!!

 

 Och till sist då: VAD FAN HAR HÄNT MED BLOGG.SE????
Varför är det ett helt projekt att skriva/lägga bilder/centrera och få upp ett inlägg???


Over And Out


Kommentarer
Postat av: Höder

Klart du kommer trivas bättre när du kommit in lite mer i arbetet och gänget, men det verkade ju inte va några problem på lördagskvällen iaf ;-) å glöm inte att du har din blivande "man" man ombord...Så spännande tider stundar. Jag e jätteglad för då för du kommer mkt närmare oss så vi får träffas mera igen.. Puss hjärtat från mig å Mät...

2009-10-01 @ 13:51:39
Postat av: Anonym

skrutt har gått upp 300 gram på en vecka, så det är grädde som flyter i mina tuttar =) Måste dock äta mer regelbundet för min egen hälsas skull

2009-10-01 @ 20:33:18
URL: http://spiderchick.blogg.se/
Postat av: Anonym

fanx för lind-tipset =) Mina läsare skulle bli vansinniga om jag skrev att jag gjorde så, haha. kanske ska pröva...

2009-10-01 @ 21:15:41
URL: http://spiderchick.blogg.se/
Postat av: Daniel

Mera söta bejbin får man leta efter! :)))

2009-10-02 @ 14:41:18
URL: http://danielfagerholm.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0