Tisdag 20 oktober - BARNBIDRAG!!

Vad ger man i dop-present??
Snart nalkas det jobb igen. Jag tror att jag ska hämta upp en tjej på vägen i Örebro. Det vore trevligt med lite sällskap. Det är ju ändå massa km som ska avverkas innan man når jobbet!
Det blir sista helgen jag jobbar, sen blir det heltid (ett evigt tjat om heltiden, men det är lite jobbigt faktiskt).

Hur ska jag klara att vara från en sån här glad-fis????


Det har inte hänt så mycket, jag är fortfarande ganska chockad efter min helvetespromenad, men jag känner mig väldigt hurtig. Kanske jag är värd det!

Imorgon kommer Henke (min granne) hit och börjar borra hål i mina väggar.
Det ska bli skönt att ÄNTLIGEN få upp gardiner i sovrummen!! Sen har jag köpt tavellister för en halv förmögenhet som ska pryda mina kala väggar.

Mitt sovrum ser inte så attraktivt ut


Min kalla hall


And my stonecold kitchen

(Efterbilder kommer efteråt *glor*)

Min förra handyman var inte så effektiv så jag meddelade honom i helgen att han fått kicken.
- NEEEEEEEJ vrålade han.
Fast så är det ju, sköter man inte sitt jobb så går det som det går!
Bad for you, darling!


Over And Out


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0