Tisdag 13 okbober - Har jobbat.

Det var den helgen!
Så har ännu en jobb helg susat förbi.
Det börjar kännas lite smått värdelöst att åka upp för en helg. nu har jag skrivit på för att börja jobba heltid 4 november.
Det var väl ganska bestämt förut också, fast nu är det inritat på schema!
Det har varit en relativt lugn helg.
På lördagen satt jag i bastun med Miko och Mappe och Fantomen och en jag inte minns namnet på (det är så saaaaatans mycket nytt folk på den här båten, så man blir ju helt snurrig) och Ebba och Annika och Maria.
Det är inte lika kul när man ska blogga om sånt som hänt ombord (eller någon annanstans heller för den delen) eftersom ingen känner dem jag pratar om (det är knappt så jag känner dem själv i oförsig). Fast jag antecknar onödiga och roliga kommentarer här för att kunna se tillbaka på dem senare i livet (tänk om bloggen skulle försvinna *gapar*).
Klockan blev 01,08 natten till söndag och vi satt av någon anledning och diskuterade honung - fråga inte!! Ålänningar uttalar ordet "honung" som "hon-nung" och någon annan sa att det heter faktiskt "hååånung".
- Ja ja!! utbrister Ebba, honnung stavas med 17 å. 
Har ni vart med om att ni varit på fest och haft en tändare med er ut och väl hemma har man ungefär 4-5 stycken?? Detta händer/hände mig alltid. Är det jag som är kleptomanisk?? Ebba hade även en jättebra komment till det här:
- Det är int så att jag snor andras tändare, det är så att de lämnar sina tändare hos mig!
Så jävla klockren!
I freakin' love you!
Delar av oss gick ner till Fun Club (vi har faktiskt en sån nu) och där var det life! Fast jag satt inte så länge eftersom det var ganska stimmigt och jobbigt för mina stackars öron. Så jag gick och lade mig i min hytt som HADE FÖNSTER (fucking amazing).

(Bilder kommer senare. Se bara till att överleva texten först)


Nu ska jag till The Naprapat och knäcka lite leder.
Puss på er alla!


Over And Out




Kommentarer
Postat av: Mackie

och på fredagen när jag kom ombord så badade jag batu med Mariiika som jag inte hade träffat på jätte länge o vi sku bada en snabbis som blev två timmar... babbel babbel om allt mellan himmel och jord --> 1. Barn 2. Karlrar : men eftersom de inte va så viktigt så lägger jag in det här som en usel kommentar... PIIIIIIIIIIK PIIIIIIIIIIIIIIIK !!! Hahha Puss Kram

2009-10-14 @ 23:44:55

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0