Söndag 18 oktober - Fulla typer

SuperpromenadenAllan!
I dag åkte V och jag till norrmalm, lagom till att han skulle sova middag.
Träffade M utanför, fast hon orkade inte umgås med folk som har barn, sa hon, eftersom hon var barnledig.
- Okej.. tyckte jag.
Vi tog följe i alla fall till Ica Norrmalm och sen gick jag vidare: - Ha så kul på din barnlediga dag!
Jag hade planerat ut rutten jag skulle gå, i huvudet, det skulle ta ca en timme.
Och så mycket backar som jag gått i har jag inte gått i sen Luter var pojk! Jag lovar.
Och när jag gått i ca en halvtimme kom jag fram till BillingeHov (Skövdes ishall, därifrån tar det ca 20 minuter till mor och far). Något jävla härke hade smäckat upp en vägarbetsplats där och det var förbjudet att gå på cykelvägen. Så jag tänkte jag går runt hallen (man borde ju hamna på cykelvägen ändå), men icke!!
Jag hamnade på Aspö gård!!! - För faaaan, jag orkar inte!!! for det genom mitt huvud. Jag hade alltså hamnat ca tre km åt fel håll.
Nu låter det inte så illa som det var, men jag trodde jag skulle döö.
Det var inte långt ifrån att jag väckte V för att be honom byta plats med mig en stund!!

Nu ska jag äta och träffa min bakfulla kusin!

Over And Out



Kommentarer
Postat av: Mikaela

det var ju inte rikigt så jag sa !

2009-10-20 @ 23:33:27

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0